11.5.11

Santapan sebelum ke kayangan

Gua masuk dalam lif. Biasalah, kalau pejabat tinggi macam di kayangan. Dari bawah pastinya sudah terhidu aroma yang indah-indah belaka. Itu belum naik atas lagi. Asalnya, gua dua orang. Sorang brader tinggi dan sorang brader pendek. Campur gua tiga orang. Eh, apasala tiga orang pulak!

Lif naik. Kemudian, berasak-asak gadis-gadis masuk. Macam tak tahu apa erti lif. Mereka wangi-wangi belaka. Takde langsung yang bau ketiak hangit. Harum-harum belaka. Maklumlah, nak naik kayangan. Cuma yang gua tak tahan, mereka himpit gua. Sudahnya, gua terhimpit antara dua buah di depan dan belakang. Tipulah kalau gua tak stim. Gua saja cuba gesel-gesel siku gua yang tak buruk pada buah gadis yang belakang. Cis! Ada respon, sah, memang bukan gua je yang gatal. Maknanya, gua bertepuk dua belah tangan.

Biasalah, kalau pejabat tinggi macam di kayangan. Dari bawah pastinya sudah terhidu aroma yang indah-indah belaka. Itu belum naik atas lagi. Baru di bawah sudah ada dihidangkan buah-buahan tempatan.


.

2 comments:

K.A.M.I..... said...

Aku agak buah itu perlu dimamah ataupun digosok, mcm sblm makam buah (hanya terpakai pada sesetengah buah sahaja, cth:epal)

Anonymous said...

Mohd Halid: astaga..... pagi2 lagi dah main gosok2. malam tadi kurang gosok ke..hahahaha