13.1.10

Tertekan

Kali ni, gua masuk tandas. Gua baca doa masuk tandas. Tingkat tujuh belas plak. Sama je tandas dia. Gua masuk. Buang air dalam pundi. Sebab dalam sejuk lepas mesyuarat pundi kencing gua penuh. Arrgggh! Lega gua kata. Gua berdehem untuk mengetoskan air yang meleleh. Takut basah pula nanti. Seusai gua membereskan hajat gua. Gua mula. Buka paip. Zassss! Air memancut laju nak mampos dari paip. Damn! Basah kuyup gua dibuatnya.

"Bang, afsal basah?"

"Bumbung tandas bocor bro!"

Kenapalah tekanan air laju nak mampos. Tertekan gua! Tertekannnnn... Aduyai.



.

6 comments:

kingbinjai said...

waaaaa cantek aaa layout! mana dapat?

Hambali ® said...

Har har har ...
Gua pernah kena sampai satu seluar basah .... terpaksa bertapa dalam toilet dekat sejam sambil cuba mengipas2 seluar kasik kering

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

asalamualikum

gelakkan dia
aku punya perangkap tu bro

Anonymous said...

I just found the website who writes about
Several
home business opportunity

If you want to know more here it is
home based business opportunity
www.home-businessreviews.com

blackpurple @ jowopinter said...

Aku pun pernah kena kat R&R mana entah, tak ingat...tapi bukan terpancut kat seluar sendiri tapi terpancut kat mamat kat kubikel sebelah via lubang bawah kubikel.....

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,性感影片,正妹,聊天室,
情色論壇