12.8.09

Satu Dua Sifar Lapan

Nama sementara :
Ahtok Jr.

Tarikh lahir :
12 Ogos 2009 @ 12.03pm

Tempat lahir :
Titik tengah Semenanjung Malaysia

Kelahiran :
Normal

Berat :
3Kg 200g

Agama :
Islam

Bangsa :
Melayu Malaya

Darah :
Kacukan

Misi :
Amal ma'ruf, nahi mungkar

Motto :
Berkata jujur sekalipun pahit

Cita-cita :
Menjadi anak yang soleh

Kelebihan :
Minda dan mata yang tajam

Suapan pertama :
Madu dan kurma

Kalimah pertama didengar :
Azan & iqamah

Makanan kegemaran :
Susu ibu lemak berkrim

Makanan lain :
Makanan santapan akal, rohani & jasmani

Alahan :
Tiada

Titipan doa bapa :
"Aku berlindung dengan kalimat Allah yang amat sempurna dari segala gangguan syaitan dan juga dari segala haiwan yang berbisa dan juga dari pandangan mata yang jahat"
(HR Ibnu Sunni)


.

13 comments:

Anonymous said...

alhamdulilah..comel. mata tu dah busar dah bukak.

Kem salam kak Ani. Tahniah. Akhirnye hero muncul jua! Alhamdulilah.

Acik Aminbakish said...

tahniah ahtok. semoga ibu dan baby sihat

Kenshin said...

Ahamdulilah..congrats!

<< s| tED| >> said...

tahniah!

AiE bAhRi said...

comelnya hero pakcu yg sorang ni..macam dh besar la...

addyaholix said...

moga lahir dia takkan sia-sia insyaallah,

tahniah bang!

jokeous said...

skali gua tengok mcm lahir kat switzealand la lu punya hero...tahniah.

jokeous said...

tahniah...skali pandang mcm lahir kat switzealand jer.

Kak Lily said...

Tahniah. Tumpang2 gembira :)

hf said...

tahniahh :)
choomell!!!
cubit2 tok fana kye :)

ah tok said...

Terima kasih semua. Hehe...

atiyah_kecik nyer said...

Aloh alohh comey nye anok mu...boleh geng la anak kite ye main bola..tahniah....

Norhaizan Mustapha said...

tahniah, semoga menjadi bapa yang lebih soleh lagi!Kim salam kak ani.