1.1.09

Slapstik

Pada suatu pagi, bertanya dia pada saya :

Abang, tengok jiran kita yang baru pindah tu...

Hah, dah kenapa?

Tiap-tiap pagi sebelum pergi kerja kan, suami dia akan cium isterinya. Bila pulang kerja kan, dia akan berikan isterinya sekuntum bunga mawar. Loving betul la mereka. Kenapa abang tak buat macam tu?

Nak mampos! Mana abang kenal isteri dia? Sia-sia karang kena penampar.



.

Selamat Tahun Masihi 2009

3 comments:

StingRay said...

ha ha.....suami yang kurang cerdas...

AiE bAhRi said...

Hahaha..bukan setakat penampar sahaja tapi sepak terajang jugak akan diberi..

SELAMAT TAHUN BARU 2009
Semoga hidup anda disinari dengan cahaya keimanan dan kebahagiaan =)

padelkopak said...

gua rasa lu kena praktikkan la ngan bini lu!!hehe...