7.1.09

Romlah : Delayed Stories (part VI)

"Uwarghh... Oooohh... Orrgghh... Mmmpphhh... Aammrr... Huk.. hakkk... Aargkh.... Huu hah uh hak huk hak argh.....! Agagagaga..!!”

Menjerit-jerit Romlah diperlakukan begitu. Semua suara-suara erangan ini didengar oleh Sham dan Kana secara ekslusif dan erotik. Erangan suaranya membuatkan mereka ingin berkongsi dengan rakannya yang lain.

Kemudian.
Sham berlari-lari anak menuju ke rumahnya semula. Di ruang tamu kelihatan Budin dan Nahar sedang leka bermain video game.

"Apa hal kau termengah-mengah ni Sham?" Budin menegur.

"Ada! aaa.. ada huh aaa.. ada, ada berita baik ni." Jawab Sham sambil membongkokkan badannya. Tercungap-cungap. Nahar melongo menanti. Matanya terkebil-kebil macam mata cicak kubin terkena cuka luput tarikh.

“Tadi aku pergi hendap aaa..., kat rumah si Romlah tadi tu.. aaa” Sham menarik nafas panjang. Dan nampak sangat dia pancit!

“Yang kita selalu usik tu... Romlah yang suka mencarut tu?” tanya Budin semacam tak sabar.

“Ya lah..., yang mana lagi?!”

“Habis tu?” tanya Nahar juga tak sabar.

“Dia tengah henjut dan henyak habis.., dia punyalah jerit bila kena tala. Aku dengar naik stim beb. Mak datok oi...! Takde kontol punya.. Eh! Kontol pulak. Control... Memang pompuan ni ganas habis lu tau...! Terpegun aku!” sambung Sham.

“Habis tu tak ade peluanglah kita nak projek!?” Nahar semacam kecewa.

“Frojek kefala hottak kau berjamful?” Budin mengangkat keningnya. Seraya membelek tangannya yang berparut.

“Sham! Tadi, apa yang kau nampak dan apa yang kau dengar?" Budin seakan ingin tahu.

“Kau pun tahu kan, mata aku ni juling. Tapi, aku... Telinga aku tak pekak! Aku dengar dia cakap, bang...! bang..., bukaklah. I tak sabar nak rasa ni... Mesti sedap kan? Uh yeah... (suara seakan keluar dari hidung)”

++

"Sapulah... Errmmm, mesti sedap kan? (suara disengaukan gelombangnya)"

"Ayang nak ke?"

"Mestila... auuuww!"

"Abang masukkan ye?"

"Masuklah cepat bang!"

"Okeyy, takut meleleh kat cadar ni...."

"Nak cabut ke...?"

"Janganlah cabut... Sampai esok pun takpe...."

++

"Eh ye ke? Kau seirus ni Sham? ."

"Jom! Jom ikut aku kalau tak caya! Si Kana ada kat bawah tu..."

"Hah! Tengoklah! Err, silap. Dengarlah... Syyyy..."

"Oi oi oi..., nak puas hati. Kita terjah.

"Ada berani ka?"

"Apa ada hal?.." Damn!

Mereka berempat menyelinap masuk ke dalam rumah James. Tanpa disedari oleh tuan rumahnya.


.

4 comments:

Masy said...

mcm ade kisah lain je dlm ni. heheheh tunggu sambungan.

a.k.a P@i said...

hahaha..
mesra doe blog ko ni,,
siakk..

Danielle_Corleone said...

wow! adunan erotik! hehehe! :-p

googler said...

I will pass on your article introduced to my other friends, because really good!
wholesale jewelry