14.10.08

Siri gua bercakap dengan jin cap kompromi

Heritage City, Vietnam. Dalam bilik mesyuarat itu. Gua dan beberapa makhluk lain. Duduk.

Sampai satu bahagian, gua tenung satu peta dalam laporan. Gua tenung punya tenung, gua macam separa sedar. Mamai.

Biasalah. Kalau gua mamai, jin muncul depan gua. Kemudian. Suara jin hinggap ke telinga gua. Ahtok, sepatutnya peta ini begitu begini. Ada itu, ada ini. Kenapa takde ye? Kenapa? Kenapa? (Seakan bergema)

Kemudian.
Gua jawab. Itulah, Taraaa...! Gua tengah tenung peta ini, kenapa beberapa layer tak muncul dan terbit keluar. Cadangan jambatan misalnya. Cadangan empangan misalnya.

Jangan-jangan kau jangan hide kan dia. Jangan! Tak kuar la. Ekekeke. Jin satu lagi bersenda.

Hehehehe, gua senyum. Peta ini dihasilkan jam empat pagi, kepala dah weng! Badan dah letih. Jin yang bantu gua boleh balik tidur pulak. Nama dia jin goyang t***k. Gua nak kitai jin goyang t***k balik nanti. Kalau jin itu ada di sini, dah lama gua kerjakan. Cheh!


.

10 comments:

Si Kachak Suparjo said...

Aku musykil sungguh dengan status jin goyang t***k tu.

Hmmm..

Mr PenyuBiru said...

agak lucah la nama jin itu.mesti jin pompuan.hehe

tasikmerah said...

jin cenggitu pun ada yek... :p

ah tok said...

Suparjo,
Status dia invisible

Penyubiru,
Lucah bagi manusia biasa. Normal bagi jin nama begitu.

Tasikmerah,
Ada. Ada. Jintan kasar pun ada.

mohd herizat said...

eleh...
alasan.. setakat layer kena hide terus mamai jadik alasan,,,,
kerja..kerja...kerja

padelkopak said...

suke betol lu berbual dgn jin!!!muahahaha.....

ah tok said...

herizat,
jin tiup gua siut.

padelkopak,
bukan gua suka. Jin yang suka berbual dengan gua. Haha!

Al-BIMA SAKTI said...

jin goyang t***k itu adakah sedara dgn jik garu k**e..?

l.i.f.e said...

hahaha..ada unsur2 kelucahan ni.
berkawan dengan jin eh?
*senyum*

ah tok said...

al-bima,
Tak!

life,
jin nak berkawan dengan gua. Haha!