22.9.08

Lala tak terkata

La la la la....

Saya tak pernah cakap depan-depan pada awek saya begini. Wow! Sedapnya darling sayang masak. Tak pernah! Sumpah! Saya cakap kalau yang tak sedap je. Kalau sedap saya tak terkata.

Biasa. Lepas makan setiap apa yang dia masak. Saya hanya kata dalam hati. Ermmm..., boleh tahan dia ni masak! Tak rugi memperisterikannya. Saya tak terkata di mulut.

Jadi, pada hari ini saya nak kata-kata pujian dan kata-kata penghargaan kerana jaga makan-minum saya. Terima kasih. Lagi pula, saya makan bersuap dengannya lima tahun lalu. Lama dah! Honey, apa kata berbuka puasa nanti, kita makan bersuap-suapan? Kalau nak, taip ON MAKAN SUAP ke 35559. Nanti auto reply NAK JUMPA BPR? Tekan 1 YA. 2 TIDAK 3 TAK PASTI. Hahaha!

Sumpah! tak kan cari yang lain. Sini.

La la la la... La la la la..., kata Meet Uncle Hussien.

.

5 comments:

Cikgooden ...(Selumbar Emas). said...

Fuh!...siput lala...sedap tu tok..ikut petua kawan aku..kalau sedap jangan puji..nanti..tiap hari kau akan 'dihidangkan' lala lalal lla la..jerr..ahakkks!

Si Kachak Suparjo said...

Kah kah kah!

tasikmerah said...

darling u mmg pandai masak...

Perempuan Kalis Peluru said...

hahahahah makan suap...memang kena jumpa BPR la aatok oiii...lama tak lawat blog nie!!

Mak Su said...

lala lalalalal lala lalalalala